Sale!

Stůl Harmony pracovní – velký 180 cm – akce

47.100 

Akční cena na jeden hotový stůl 🙂

Velký designový pracovní stůl z masivního dřeva jasanu o nadstandardní tloušťce 4 cm. Má tři optimální místa pro vkládání drahých kamenů.

Přináší inspiraci, soustředění i pohodu.

Součástí jsou drahé kameny a kvalitní elektrická polohovací podnož pro práci v sedě i ve stoje. Volitelně pevná dřevěná podnož v ladných křivkách pracovní desky.

Ideální pro zdravou práci doma i v kanceláři.

Osobní odběr v Brně nebo dle domluvy. Doprava a montáž je individuální dle vzdálenosti a není součástí ceny.

Dostupné do 10 dnů

Katalogové číslo: pracovni-stul-velky-180-akce Kategorie:

Popis

V čem se liší pracovní stoly Harmony Design od klasických stolů?

Jsou zde čtyři zásadní výhody

– vyrobeny z masivního 4cm silného dřeva, jasanu (pro prosperitu) nebo ořechu,
– jsou ve speciálních křivkách zlatého řezu, které rezonují s proporcemi našeho těla,
– s drahými kameny na správných místech, které lze kdykoli vyměnit dle potřeby
– a jsou polohovací, abychom se za stolem mohli i protáhnout a šetřit naši páteř.

Podnože jsou ve dvou variantách –

  • dřevěné v ladných křivkách stolu
  • kvalitní elektrické polohovací pro práci v sedě i ve stoje – černé nebo bílé

Cena dopravy a montáže je individuální dle vzdálenosti.

ZLATÝ ŘEZ

Co je vlastně zlatý řez a proč jsem jej použil při tvoření stolů Harmony Design?

Zlatý řez je poměrová konstanta přibližně 1 : 1,618 a je označován řeckým písmenem Fí – Φ . Tento poměr si můžeme představit jako poměr stran obdélníku, kde jedna strana je 100 a druhá 161,8. Se zlatým řezem je spojena i Fibonacciho matematická posloupnost, kde poměry dvou sousedních čísel se blíží této konstantě.

V proporcích zlatého řezu je stvořen člověk, celá živá i neživá příroda. Najdeme jej například v rozmístění a tvarech květů rostlin, listů na stonku, v našem těle v poměrech kostí i v DNA. Také v rozmístění planet ve sluneční soustavě. Je uvnitř i venku. Nahoře i dole.

Jde o zákon tvoření vesmíru. Pokud jej použijeme v tvarech kolem sebe, doslova vnášíme Ducha do hmoty. Tohoto poměru využívali stavitelé v dávné minulosti. Je v egyptských pyramidách, v gotických katedrálách, v renesančních i barokních stavbách.

Proto nás tvary v této božské proporci maximálně podporují, jelikož jejich vibrace s námi rezonují ve své podstatě. V podstatě života.